Jak uruchomić własne call center?

Najprostszym sposobem, aby zbudować własne, profesjonalne call center, jest skorzystanie z usługi wirtualnego call center, oferowanej na przykład przez firmę Telepartner. Dzięki usłudze zaawansowane funkcje, które dotychczas były dostępne jedynie dla wielkich korporacji, aktualnie są dostępne dla każdej firmy. Uruchomienie własnego call center nie wymaga zakupu centralki telefonicznej. Wystarczy jedynie zakup specjalnych telefonów IP podłączanych do internetu lub instalacja komunikatorów na komputerze.

Najważniejszą funkcją wirtualnego call center jest IVR Kolejka, której zadaniem jest inteligentne rozdzielanie połączeń pomiędzy konsultantami call center, a w przypadku zajętości wszystkich konsultantów, informowanie dzwoniących klientów o miejscu w kolejce.

Funkcja IVR Switch pozwala stworzyć własne reguły kierowania połączeń w zależności od pory dnia, np. w dni robocze w godz. 10-18 usługa może kierować do IVR Kolejki, a w dni wolne i w godz. 18-10 może być przekierowanie na skrzynkę głosową. Funkcja IVR Menu pozwala osobie dzwoniącej wybrać odpowiednią opcję i połączyć się z właściwym działem (np: aby połączyć się z działem sprzedaży, wybierz 1, aby połączyć się z działem technicznym, wybierz 2).

Jedną z wielu zalet wirtualnego call center jest skalowalność i elastyczność. System może rosnąć razem z Twoją firmą, gdyż w każdej chwili można go dowolnie rozbudowywać, tworząc stanowiska dla nowych pracowników. Co więcej, użytkownicy nie muszą przebywać w jednej lokalizacji, mogą nawet pracować zdalnie. Zmiany konfiguracji można dokonać w panelu klienta.

Więcej informacji o usłudze: www.wirtualnecallcenter.pl